Даша Астаф’єва в новій рекламній кампанії brabrabra
- Anastasia Poddubnaja
- 3 дня назад
- 1 мин. чтения

Бренд комфортної білизни brabrabra представив нову лімітовану колекцію "Сексі комфорт pro" — зухвалу та чуттєву. Її основне послання: «Обирай себе. Насолоджуйся собою — справжньою, живою, впевненою».
Героїнею колекції стала Даша Астаф’єва — українська модель, співачка, ведуча та засновниця проєкту аудіокнижок UnderBooks. Її образ органічно втілив настрій колекції — впевненість, чуттєвість, прийняття себе.

Лімітована колекція втілена в ніжній блискучій сітці та м’якому матовому оксамиті. У лінійці — три моделі бра (розміри від A до I) та три моделі трусиків (від XS до 2XL). Широкий розмірний ряд дозволяє кожній підібрати ідеальний комплект для себе.
Кольорова концепція — глибокий бургунді.
Лімітований Сексі комфорт pro вже можна придбати в усіх студіях brabrabra та на brabrabra.ua.
Komentar