top of page

Wona Odna: платформа для продажу українських брендів у Європі та Америці




Wona Odna – нова онлайн платформа, що об’єднала українські бренди з метою продажу та поширення на ринку Європи та Америки.


Сьогодні кожен бренд #madeinukraine – це спадщина українського вільного народу. Показник сильних, талановитих, креативних, прекрасних митців, дизайнерів та людей.


Wona Odna – платформа з продажу українських брендів на просторі Європи та Америки. Це про українські цінності, підтримку української культури та продовження української спадщини від сьогодення.


Wona Odna – це віра у те, що світ починається з людини, кожен із нас впливає на формування середовища та є відтворенням своєї країни. Тому, ми – українці будемо змінювати свідомість людей через нашу культуру, плекати та шанувати локальні таланти.





З неймовірним натхненням та жагою ділитися українським Wona Odna сформував місію нести культуру у суспільство та показувати, що Україна має сильний стержень у кожній людині. Замовляти з України відомі українські бренди тепер легше. Доставка брендів через платформу до Європи займає 7-14 днів.


У такий простий спосіб, Wona Odna підкреслює важливість ідеї, замість замовчування – підтримку українського виробника. Серед брендів, що представлені на wonaodna.com: MARSALA, ELENA REVA, OLIZ, KATSURINA, SINOBI, Karpova, Chereshnivska, No MAD by Alena Mira, NEBESITIE, Home Me, BRUA, Nesamovyto та ін.




Що каже про платформу сама засновниця Анастасія Сирцова: «Неймовірно вірю у проєкт Wona Odna. По-перше, це те, що врятувало мене від реальності, яка спіткала кожного українця наприкінці лютого. Я настільки перейнялася ідеєю створити реальний інструмент для допомоги економіці України, що зрозуміла: немає нічого неможливого. Раніше були стримувальні фактори щодо створення такої платформи, у голові звичайно, але коли почалась війна – вони просто зникли. Ти розумієш, що зараз, коли ти можеш бути корисним, бути опорою для інших, підтримати своїх – саме час! Мене це дуже надихає. Цей проєкт – справжня синергія мистецтва та української культури, реалізованої у fashion-сфері. Зараз саме той час, коли треба не те, що постійно говорити про Україну та нашу спадщину, про нас, про наш характер, про втілення наших людей, а потрібно кричати. І ми з неймовірним натхненням будемо це робити.»










Comments


bottom of page