top of page

Бренд Vivons до Дня вишиванки випустив особливу мініколекцію



Український бренд Vivons до Дня вишиванки  презентував новий дроп з етномотивами.


У цій мініколекції дизайнерка поєднала минуле і сучасність: лаконічні елементи вишивки прикрасили худі, футболки й плахти, додавши їм витонченості та вишуканості. Речі з вишивкою представлені у двох кольорах – молочному та чорному й стануть доречним доповненням гардеробу як жінок, так і чоловіків.


«Вишитий одяг – це наш культурний код. І він не лише про минуле, а й про сучасність та майбутнє. Тому етномотиви на футболці чи худі – це ніби зв’язок поколінь. Ми надихаємось нашим культурним спадком і робимо його сучасним та модним», - каже дизайнерка бренду Альона Онофрійчук.





Вироби з аутентичними орнаментами вже стали візитівкою бренду Vivons і є популярними як в Україні, так і за кордоном.


Нагадаємо, День вишиванки щороку відзначається в третій четвер травня. Це свято було започатковане в 2006 році з метою зберегти народні традиції створення та носіння вишитого українського одягу.








Comments


bottom of page