Благодійний фонд United For Freedom та онлайн-видання про екологічність URSA MEDIA влаштували Public Talk про сталу моду та свідоме споживання в салоні Volvo
20 квітня у Києві благодійний фонд United For Freedom і перше в Україні онлайн-видання про сталий розвиток та екологічність URSA MEDIА провели Public Talk за підтримки офіційного дилера автомобілів Volvо VIKING MOTORS. Закритий захід був присвячений сталій моді та свідомому споживанню, а також мав на меті підтримати екологічні ініціативи в українській fashion-індустрії.
Спікерами панельної дискусії виступили представники стійких рішень в модній індустрії, а саме: Олена Мельник, керівниця бренду Have A Rest, Костянтин Омеля, засновник та креативний директор бренду OMELIA, а також амбсадорка бренду Devo Home Ольга Терефеєва і співзасновниця та головна редакторка URSA MEDIA Ярослава Коба. Розмова була наповнена важливими сенсами щодо турботи про навколишнє середовище, а також обміном досвідом представників екологічних ініціатив в Україні.
Модераторкою Public Talk стала Ірина Адоніна, засновниця благодійного фонду United For Freedom. Серед запрошених гостей закритого заходу були: TAYANNA, Ілона Гвоздьова, Нікіта Кісельов, Макс Леонов, Міла Єремеєва, Вікторія Кагаловська та інші.
Партнерами заходу стали офіційний дилер автомобілів Volvo в Україні VIKING MOTORS, український бренд сучасної нішевої парфумерії 13PERFUMES, перший квітковий розумний маркет Flowerpot, бренд артезіанської води Avalon, бренд доглядової косметики для тіла та волосся VERY VERY ZEN, бренд ароматики душі та простору SOЇVKA.
Yorumlar