Ruslan Baginskiy представляє колаборацію з найбільшим італійським ритейлером LuisaViaRoma
Український бренд Ruslan Baginskiy представляє колаборацію з найбільшим італійським ритейлером LuisaViaRoma. Новий проєкт – це портал між Україною та Італією, і його основна місія – розказати світу про українську культуру, традиції, архітектурні й побутові коди, природу та цінності, на яких ґрунтується бренд Ruslan Baginskiy.
Проєкт Ruslan Baginskiy x LuisaViaRoma – мультиформатний. 1 липня 2022 року у Флоренції відкрилася вітрина і попапкорнер, а також стартував продаж лімітованої колекції, створеної в колаборації з ритейлером. Спеціально для дропу також розробили нове паковання з особистим посланням від Руслана.
Кожна деталь, кожен елемент проєкту – символічний і натхнений українською культурою. Одним з таких елементів став колосок пшениці: колосками прикрашені два головні убори з колаборації, з колосків сплетений логотип бренду, який вінчає вхід до LuisaViaRoma, а українське пшеничне поле – основна локація відео, яке транслюється на вітрині.
Відео на 3-метровій вітрині LuisaViaRoma зображує концепцію порталу між Україною та Італією – на першому кадрі глядач бачить модель у літньому полі, з якого вона потрапляє в символічний жовтий простір крамниці у Флоренції.
Корнер Ruslan Baginskiy у LuisaViaRoma буде відкритий до 14 липня. Придбати колекцію можна на luisaviaroma.com.
Comments