top of page

Бренд одягу Rikky Hype запустив відео-проєкт про прийняття себе

  • Фото автора: Anastasia Poddubnaja
    Anastasia Poddubnaja
  • 2 авг. 2023 г.
  • 1 мин. чтения


У зйомці проєкту взяла участь українська телеведуча та волонтерка Леся Нікітюк. Серія роликів-присвят має на меті змусити забути про стереотипи і рамки, і прийняти себе різною — з макіяжем чи без, активною чи втомленою, успішною, або ж з факапами.


Смілива, впевнена в собі Леся Нікітюк обрана героїнею кампейну як уособлення легкості та натхнення, а на кадрах відео представлені речі з останніх літніх лінійок марки: спортивний, повсякденний чи одяг для особливих моментів.


“Ми хочемо надихнути глядачок почуватись впевненою щоденно, експериментувати, фарбуватися, як на найважливіше побачення та не фарбуватися взагалі, якщо так хочеться. Українська краса неоднорідна, але вона беззаперечна!”, — ділиться команда Rikky Hype.




В рамках проєкту в instagram бренду опубліковано три коротких ролики, об’єднані однією ідеєю абсолютного прийняття себе. Ти можеш бути якою побажаєш: з макіяжем чи без, стомлена чи натхненна, активна чи розслаблена.


Речі з відео можна знайти на сайті.




Comments


FASHION TALKSSS
FASHION TALKSSS
  • Vkontakte - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
bottom of page