top of page

Грузинський стартап Phubber допомагає українським брендам вийти на нові ринки



З початком війни в Україні fashion-бізнес зіштовхнувся із серйозними викликами. Великий відсоток ринку багатьох брендів належав українському споживачеві. Оскільки оновлення гардероба для українців не на часі, щоб допомогти представникам індустрії працювати в умовах війни, Phubber пропонує українським дизайнерам продавати власні колекції через свій міжнародний застосунок.


"Наша українська команда запропонувала зробити спільний дзвінок. Вони сказали, якщо Airbnb та інші платформи допомагають Україні, то й Phubber також зможе! Ми зрозуміли, що маємо потужний інструмент у наших руках і можемо зробити свій внесок, допомогти Україні. Ми можемо стати мостом між грузинами та українцями, допомогти та підтримати їх. Так з’явилася ідея проєкту 4UA", – розповідає Анано Долаберідзе, співзасновниця Phubber.





До проєкту вже долучилися 38 українських брендів, серед яких відомі на всю країну імена – The Coat by Katya Silchenko, Gunia Project, CULTNAKED, Oversized Studio.


До того ж робота з українськими дизайнерами – це лише перша частина масштабного проєкту. Потім планується співпраця з українськими інфлюенсерами та приватними продавцями, які хочуть допомогти країні через продаж власних особистих речей. Ще один з майбутніх напрямів роботи – створення в застосунку «need-list», де кожен українець зможе написати про свої потреби, а користувач застосунку — подарувати або придбати річ відповідно до цього списку.




Comments


bottom of page