top of page

L’Oréal в інтересах майбутнього, адже наша планета цього варта



L’Oréal Paris оголошує про запуск своєї програми сталого розвитку «L’Oréal в інтересах майбутнього, адже наша планета цього варта» з новими цілями та зобов’язаннями бренду до 2030 року. Спираючись на досягнення бренду в напрямі сталого розвитку та відповідно до амбіцій Групи L’Oréal, L’Oréal Paris зменшить вуглецевий слід на 50% кожної одиниці готової продукції до 2030 року. Бренд також інвестує 10 мільйонів євро на реалізацію екологічних проєктів, бенефіціарами яких є спільноти жінок по всьому світу.

"Настав час пришвидшити впровадження інновацій у напрямі сталого розвитку, що сприятиме становленню та розвитку економіки замкненого циклу та зменшенню впливу на навколишнє середовище внаслідок нашої діяльності" — сказала Дельфін Віг’є-Овас, глобальна президентка бренду L'Oréal Paris. "Ми починаємо не з нуля. У період з 2005 по 2020 р. наші заводи та дистрибуційні центри вже зменшили викиди СО2 на 82%, споживання води — на 44% й утворення відходів — на 35%. Попереду ще багато роботи, але ми непохитні у своєму рішенні змінити ситуацію та брати активну участь у цій боротьбі зі зміною клімату. L’Oréal Paris відіграє значну роль як бренд краси номер один у світі, це дає нам силу й покладає на нас обов'язок втілювати позитивні зміни".



Трансформація бізнесу L’Oréal Paris відповідно до планетарних меж


Оптимізація паковання для прискорення переходу до економіки замкненого циклу


Зменшення ваги нашої продукції — Для збереження природних ресурсів та зменшення викидів вуглецю бренд працює над зменшенням ваги паковання. Наприклад, ми знизили вагу алюмінію, який використовується в аерозольному дезодоранті L’Oréal Paris Men Expert Карбоновий Захист, на 5,1 грама на пляшку, що становить економію 135 тонн алюмінію щороку. Також, зменшивши вагу банки Revitalift, L’Oréal Paris знизив використання скла на 11 грамів для кожної банки продукту, заощадивши 434 тонни скла на рік. Крім того, зменшено вагу коробок та інструкцій до фарб для волосся, що є істотною економією паперу щороку. До 2030 року бренд зменшить на 20% інтенсивність кількості паковання. Така економія матеріалів являє собою значну оптимізацію ваги та місця в транспорті, що сприяє зменшенню викидів вуглекислого газу в результаті транспортування.


Використання 100% переробленого пластику — L’Oréal Paris працює над прискоренням переходу до економіки замкненого циклу, де матеріали використовуються якомога довше, оптимізуючи можливість переробки паковання, намагаючись зберегти ресурси та запобігти забрудненню пластиком. Це включає використання більшої кількості паковання з перероблених матеріалів з метою досягнення 100% вмісту переробленого або біологічного пластику в пакованні до 2030 року (або 0 первинного пластику).



Втілення змін: Elseve — З 2020 року культова лінійка для догляду за волоссям Elseve від L’Oréal Paris зазнала значної трансформації, метою якої було досягнення 100% використання переробленого ПЕТ (поліетилентерефталату) у пляшках для шампунів і бальзамів для волосся в Європі.



Удосконалення формул


Щоб зменшити вплив на довкілля, бренд покращує здатність до біорозкладу своїх формул та зменшує вплив на водойми. Серед продуктів, випущених у 2019 році, зміцнювальна маска для волосся Elseve Full Resist Arginine та крем для гоління Men Expert Barber Club мають рівень біорозкладу понад 94% (97% та 94% відповідно).


Крім того, для вирішення питання про свідоміше споживання води в процесі використання продукції (яке становить 50% вуглецевого сліду СО2, що пов’язано з нагріванням води для змивання продукції) та скорочення часу перебування в душі бренд також розробляє формули, які передбачають використання меншої кількості води для змивання продукту, а також нові процедури догляду за волоссям, які вимагають менше етапів змивання (засоби "два в одному" або процедури без використання води, як-от сухий шампунь Elseve Dream Long).



Дотримання принципів сталого розвитку на виробництві


Заводи, на яких виробляються косметичні засоби L’Oréal Paris, продовжують докладати постійних зусиль для зменшення викидів вуглекислого газу, споживання води та утворення відходів. У період з 2005 по 2020 р. заводи та дистрибуційні центри L’Oréal Paris скоротили викиди СО2 на 82%, споживання води — на 44% й утворення відходів — на 35%.


Сьогодні продукція L’Oréal Paris виробляється на 26 заводах по всьому світу. 11 із них вже є вуглецево-нейтральними (із застосуванням поновлюваних на 100% джерел енергії, без залучення невідновлюваних джерел енергії ), а решта досягнуть цієї мети до 2025 року.


Інвестиції в екологічні проєкти завдяки програмам із розширення прав та можливостей жінок


Оскільки жінки є основними жертвами внаслідок кліматичних змін, L'Oréal Paris інвестує 10 мільйонів євро в 6 проєктів, пов’язаних з вуглецем, бенефіціарами яких є спільноти жінок у всьому світі. Одночасно з фінансовою підтримкою L’Oréal Paris також розроблятиме конкретні програми, які заохочуватимуть ширше залучення жінок до управління цими проєктами. Наприклад, у Гондурасі, де місцеві громади захищають та відновлюють мангрові ліси, бренд підтримає проєкт, яким управляє спільнота жінок: вони отримають підтримку й можливість здобути освіту.


Факти та ключові цифри: досягнення L’Oréal Paris у сфері забезпечення сталого розвитку та майбутні цілі


Екодизайн паковання продукції

2020: 93% нових та оновлених продуктів бренду мають покращений соціально-екологічний профіль на різних стадіях життєвого циклу продукту*

2030: 100% всіх продуктів L’Oréal Paris матимуть екодизайн паковання


* Удосконалені продукти — це, зокрема, продукти з новою або оновленою формулою та/або пакованням (окрім субпідрядних і регуляторних розробок), що мають удосконалені характеристики екологічного чи соціального профілю згідно з методологією оцінки інструменту SPOT, яка базується на таких критеріях, як «зелена хімія», відновлюваність, біорозкладність, екотоксичність, перероблені матеріали й кінець терміну придатності, внесок у розвиток громад, надання чи доступність інформації.

Паковання

2020:

76% ПЕТ-пластику виготовляється з переробленого пластику

100% пляшок шампунів та бальзамів Elseve виготовлено із 100% переробленого пластику


2025:

50% пластику становитиме перероблений пластик, серед яких 100% — перероблений ПЕТ

100% пластикового паковання L’Oréal Paris буде придатним для вторинної переробки, багаторазового використання або компостування

2030:

100% пластику буде отримано з перероблених матеріалів або біологічної сировини

L’Oréal Paris зменшить кількість паковання, яке використовується для продукції, на 20%


Формули

2020:

11 453 бенефіціари нашої програми відповідальних закупівель сировини

2030:

100% відновлюваної та мінеральної сировини L’Oréal Paris буде отримано відповідальним шляхом або з дотриманням принципів сталого розвитку

95% інгредієнтів у формулах наших продуктів матимуть біологічне походження і вироблятимуться з ресурсів, які існують у достатній кількості, або в межах замкненого циклу

Заводи

2020:

11 заводів стали вуглецево-нейтральними (з-поміж 26 заводів)

2025:

100% заводів бренду стануть вуглецево-нейтральними

2030:

На 50% буде зменшено викиди вуглецю на одиницю готової продукції порівняно з 2016 роком

Екологічні проєкти

2025

10 мільйонів євро буде вкладено в екологічні проєкти

88 515 тонн залишкових викидів вуглецю до 2025 року

54 тисячі гектарів захищених земель

Вода

2030:

100% заводів L’Oréal Paris будуть із замкненим циклом використання технологічної води

Бренд запропонує великий вибір засобів догляду за волоссям без застосування води

Транспортування продукції

2030: інтенсивність викидів вуглецю, пов’язана з транспортуванням нашої продукції, буде зменшена на 50% для кожного продукту




bottom of page