Бренд KATSURINA випустив зимову колекцію
Вже шостий рік поспіль український бренд одягу KATSURINA пропонує не вилазити з-під ковдри в зимовий період. Ковдра-пуховик стала знаковою річчю бренду і починалася вона з реальної ковдри з Jysk та сильного бажання, а продовжилася яскравими кампейнами та чергами у шоурум. З року в рік команда робить цю річ все зручнішою та більш функціональною, все з тією ж метою – приємно та легко побудувати стосунки із зимою.
За останній рік трапилося багато трансформацій: особистих, командних, у бізнесі і з цією ковдрою-пуховиком. Щось з'являється, щось йде. Бажання розвиватися боролося з бажанням закрити бренд, прагнення допомогти іншим – із сумнівами у власних силах та бізнесах. Але подейкують, що криза – це завжди зростання, а особиста трансформація завжди призводить до змін у тому, чим ти займаєшся. Тому можна назвати цей рік складним, часом нестерпним, а можна назвати його роком змін, які торкнулися колекції.
Ковдра-пуховик пережила масу трансформацій за 5 років існування і на 6-й рік зміни випали колосальні. Змінилася довжина, рукава, вперше з'явився каптур, ще більше пуху всередині, а кишені сховалися за таємною блискавкою.
Якщо команда KATSURINA завжди говорила про те, що ковдра-пуховик – ідеальний міський пуховик, то зараз вони пішли далі та випробували її в умовах природи та зимового кемпінгу.
Зима – це не час ставити життя на паузу, адже погода не повинна нікого обмежувати в активному житті. KATSURINA закликає любити зиму в будь-яких її проявах, і в 10-ти градусні морози, і в ожеледицю, і попри мокрий сніг.
Кампейн знімали на Житомирщині, у неймовірній місцевості кар'єру Дружба.
У новій колекції KATSURINA не стали розширювати асортимент великою кількістю позицій, а зосередили свою увагу на двох моделях, на їх функціональності та технологічності.
Нова модель подовженого пуховика також нагадує ковдру, в яку хотілося б загорнутися і вийти на вулицю. Команда бренду спробувала зробити так, щоб пуховик був об'ємним, легким, але водночас зручним та теплим. Широкі рукави, високий комір і довжина, що не сковує рух.
У колекції представлені 2 види пуховиків: довгий та короткий (модернізована ковдра-пуховик):
довгий – у молочному та чорному кольорах;
короткий – жовтий, чорний, молочний, ультрамарин та чорний лак.
А доповнюють колекцію пухові шапки-вушанки, які у комплекті з довгим пуховиком створюють затишно пухове комбо.
«Трансформації – те, що завжди рухало наш бренд. Бренд KATSURINA завжди був відображенням моїх власних внутрішніх трансформацій. Він змінювався у такт зі мною. І саме ковдра-пуховик завжди була нашим внутрішнім маркером змін. Цей рік був особливо переломним для мене, я продовжую переживати складні внутрішні трансформації. Народження дитини, бажання закрити прибутковий бренд, чергова депресія, складності самовизначення, стосунки – все це призвело до дуже важливих для мене поінтів. Ковдра-пуховик міцно зашита в ДНК бренду KATSURINA, і ми не можемо собі уявити жодної зими без неї. ЇЇ чекають із сезону в сезон, цілий рік нам пишуть у дірект з бажанням перекупити семпли. І в міру того, як росте бренд, так само й змінюється ковдра-пуховик. Як на мене, цього року стався крутий апдейт. Ми додали кілька важливих функціональних деталей, що зробило її більш осмисленою, тому що я роблю речі, які б сама хотіла носити.Зима – це час, коли досить складно почуватися стильно, водночас тепло та комфортно. Але ми постаралися! – каже засновниця бренду Даша Кацуріна.
Comentarios