top of page

Де придбати таку ж панаму, як у Kalush Orchestra, у якій гурт виграв "Євробачення"

  • Фото автора: Anastasia Poddubnaja
    Anastasia Poddubnaja
  • 19 мая 2022 г.
  • 2 мин. чтения

ree

Перемога Kalush Orchestra на "Євробаченні" наробила галасу не лише в медійному полі, а й у модній сфері. Яскраві образи музикантів з етнічними мотивами та фірмовою рожевою панамкою Олега Псюка запам’яталися всім глядачам та учасникам шоу.


Рожева панамка стала символом перемоги України на "Євробаченні" — її додали собі на аватарки в соцмережах "Київстар", "Укрзалізниця", Rozetka, "Книгарня Є" та багато інших бізнесів у знак підтримки реперів. А "Укрпошта" обіцяє випустити марку, присвячену перемозі гурту. Панама Олега Псюка навіть має свій жартівливий акаунт у твіттері.



ree


Shkoura – молодий український бренд, який створює самобутній одяг із гірським характером та етнічними мотивами. У виробів цього бренду немає аналогів, а також серед них немає двох ідентичних речей — кожна є унікальною.


Вироби Shkoura створюються високо в горах, на ткацьких верстатах зразка 18 століття. Овечу шерсть вручну стрижуть, прядуть, а потім тчуть із неї полотно, яке згодом "граблюють", вивалюють у гірській річці та сушать на свіжому повітрі. Така близькість до природних процесів надає речам унікальності: фінальний продукт завжди відрізняється за формою, розміром та вагою. А найголовніше — за характером. До того ж у процесі виробництва немає жодного етапу, який би шкодив планеті. Жодної електрики чи вуглецевого сліду — лише натуральна вовна, творчість, традиції та ручна праця.



ree


"Ідея створення бренду з’явилась 10 років тому в Карпатах. Це був неймовірний період мого життя, саме тоді я познайомилась із дивовижною культурою ткацтва й надихнулась її красою. У мене з’явилося бажання створити в цій техніці щось особливе", — розповідає дизайнерка та авторка усіх виробів бренду Олеся Заїка.


Shkoura пропагує відповідальне та вдумливе споживання. Це не той одяг, який сьогодні в тренді, а завтра — ні. Це речі з історією, несхожі на своїх попередників і наступників. Вони повертають людей до чогось архаїчного та глибинного, а від того — справжнього. Адже не так часто трапляються речі, на які так глибоко впливає природа.



ree


Засновниця бренду Марина Єгонська каже, що речі від Shkoura обирають для себе творчі бунтарі, яким тісно в шаблонах суспільства. Kalush Orchestra здивували усю Європу поєднанням хуліганського репу, етнічних мотивів та ніжної історії любові до матері, яка водночас стала одним із музичних символів війни в Україні. Окрім того, гурт навіть попри загрозу дискваліфікації прокричав на весь світ про ту страшну реальність, яка відбувається нині на "Азовсталі". Справжній бунт проти кон’юнктури конкурсу.



ree

ree

ree

ree

Комментарии


FASHION TALKSSS
FASHION TALKSSS
  • Vkontakte - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
bottom of page