top of page

KACHOROVSKA запустив бренд взуття та сумок MELLY з середнім чеком у 2000 грн



Український fashion-холдинг Kacho Group створив бренд взуття та сумок Melly з середнім чеком 2000 гривень. До холдингу Kacho Group уже входить один бренд взуття та сумок Kachorovska. Причиною створення ще одного бренда називають розширення аудиторії.


“Клієнтки Kachorovska дорослішають, ростуть їхні дочки, до нас приходять родинами. Природно виникла потреба створити продукт, який стане точкою знайомства нової аудиторії з нами. Наприклад, спочатку дівчина може зацікавитися Melly, а згодом прийти до Kachorovska”,говорить Аліна Качоровська, співзасновниця та СЕО Kacho Group.


Клієнткою Melly у Kacho Group бачать дівчину романтичну, відкриту до подорожей, пригод і модних експериментів. Дизайн взуття ретранслює актуальні тренди, а широкий модельний ряд включає босоніжки, сандалі, сабо, мюлі, лофери, човганці, слінґбеки тощо.









bottom of page