Бренд-маніфест “Нові норми” від українського бренду Kachorovska
- Anastasia Poddubnaja
- 6 июн. 2022 г.
- 2 мин. чтения

За 5 днів до початку війни, 19 лютого команда внутрішнього продакшну Kachorovska відзняла кампейн — бренд-маніфест під назвою “Нові норми”. Зйомки проходили в Барселоні. Старт комунікації було заплановано на 1 березня. А 24 лютого розпочалася війна.
Протягом 2 місяців ми вагалися, чи публікувати відзняті матеріали, адже поточна повістка, а разом і з нею світосприйняття українців радикально змінилися.
Ми почали роботу над маніфестом ще восени 2021. Тоді ми хотіли відрефлексувати у ньому незліченні питання, що увійшли до нашого життя за останні роки – чи є на них відповідь? Що вважати новими нормами сьогодні в умовах тотальної несталості? Чи вони взагалі існують?

А 24 лютого розпочалася війна. Та все змінилося.
Проте ми вирішили залишити маніфест без змін, у його первісній формі. Цей маніфест — наша повага до нас самих, портрет нашої Kacho Girl в умовах очікування катастрофи.
Команда Kachorovska фіналізувала остаточний монтаж з різних куточків світу, де всі опинилися через війну. Доповнили відео треком від київського музиканта і саунд продюсера Дмитра Аксентьєва Koloah. Для фото запросили українського фотографа Сергія Васильєва. Відео відзняв режисер всіх роликів Kachorovska Андрій Хіміч.
Відтак, все що ми хочемо сказати від імені бренда - це те, що життя великої країни в центрі Європи за останні роки зробило квантовий стрибок в усіх без виключення сферах життя. І зараз ми продовжуємо його робити в умовах найстрашнішої біди — війни. З нею ми змінюємося назавжди.

Без жалю, але з гордістю і надіями.
Колекція взуття та одягу, яку ми запустили у продаж в поточних умовах — результат роботи потужностей українського виробництва і розробки українського дизайну світового рівня. Колекція доступна до продажу на нашому сайті, ми доставляємо її по всьому світу.
Ми продовжуємо розробляти нові колекції, допомагати армії і тримати економіку країни, додаючи свій власний внесок у це.
Нові норми — це ми.
Ми говоримо мовою взуття.
Міжнародною мовою любові.
З гордістю творити в Україні і бути українським брендом.














Комментарии