INTERTOP представляє патріотічний мерч
INTERTOP випустив колекцію патріотичного мерчу від локального бренду Braska. Протягом літа компанія представила кілька лінійок футболок, об'єднаних спільною ідеєю – любов’ю до України.
Колекція складається з 9 дропів: культової колаборації з "Укрпоштою", лінійок Ukrainbow і Last Chance, створених спільно з креативним агентством Leo Burnett, колаборації INTERTOP x IAMIDEA та інших. Мистецтво і мода реагують на реалії сьогодення і не існують поза контекстом, тому INTERTOP вирішив створити дизайни, які б уособлювали віру в те, що все буде Україна.
Фінальна лінійка, приурочена до Дня Незалежності, побудована на меседжі про безмежну силу кохання до рідної землі. “Кохання — це південь та північ, захід і схід. Кохання — це Україна”, — зазначає компанія. Дизайни футболок підходять і чоловікам, і жінкам, а до свята INTERTOP пропонує клієнтам знижки до 25% на всю патріотичну колекцію.
“Одяг – найгучніший з невербальних способів заявити про свою позицію, емоцію або почуття. Ми, як лідер фешн-ринку, заявляємо про свою віру в перемогу через доброчесну сплату податків, розвиток економіки країни та релізи подібних патріотичних колекцій, що об'єднують українців”, – коментує маркетинг-директорка INTERTOP Ukraine Марія Самплавська.
Comments