top of page

INTERTOP та CHER’17 презентують нову спільну колекцію


Українські fashion-бренди INTERTOP та CHER’17 презентують нову спільну колекцію взуття й аксесуарів AW’24. Обличчям колекції та головною героїнею рекламного кампейну стала співачка та акторка Даша Астаф’єва. Нова рекламна кампанія переосмислює історію пекельної головної редакторки модного журналу з культового фільму, образ якої втілила Даша. 


У модній зйомці представлено лінійку трендового взуття та сумок через елегантні та зухвалі образи героїні та її помічниці. А кожен аутфіт відображає настрій та характер, ставлення до роботи, колег чи до самої себе в ситуаціях, в які вона потрапляє.

До дропу увійшли ковбойки й високі чоботи, ботфорти, напівчеревики та черевики, кросівки з актуальними анімалістичними принтами та яскравими кольорами. Взуття має вишуканий та стильний вигляд, а кожна пара сміливо доповнить будь-які стилізації сезону осінь-зима — 2024. Сумки ж з цієї колекції виготовлені з високоякісної замші та шкіри. Вони структуровані, лаконічні, компактні та максимально зручні. Будь-яку пару взуття чи аксесуари можна легко поєднати з одягом брендів INTERTOP та CHER`17 та експериментувати з образами.

Речі з нової колекції вже можна придбати в усіх магазинах мережі INTERTOP та CHER`17, на сайті INTERTOP.UA, cher17.com й у мобільному застосунку.



 

Comments


FASHION TALKSSS
FASHION TALKSSS
  • Vkontakte - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
bottom of page