top of page

FROLOV представляє нову колекцію



Платон стверджував, що груди домінують не лише у любові, а й у негативних емоціях — страху, гніву, люті та болю. Давньогрецька поетеса Сапфо страждала від власного «божевільного серця», яке "тремтіло від кохання". Венеру, богиню кохання, звинувачували в тому, що вона підпалювала серця за допомогою свого помічника Купідона.


Відправною точкою настрою нової колекції FROLOV є серце. Проте, не лише як орган, який символізує світле кохання. Але й серце — як орган, який переживає й сум, біль, переродження, лють, силу і найсильніші емоції, які здатна відчути людина. Суміш емоцій і відчуттів, які зараз переживає креативний директор бренду Іван Фролов і більшість українців.




На думку Фролова, найкраще символізує нову колекцію FROLOV — кастет, який розробив художник Вова Воротньов: «Для колекції LOVE HURTS я розробив кастет, який існує у вигляді декоративних прикрас та реального об'єкту. Це неможливий кастет, яким не можна завдати удару, не скалічивши себе. Також це своєрідне посилання на дадаїстську роботу Ман Рея Le Cadeau («Подарунок») 1921 року у вигляді праски з цвяхами».


В LOVE HURTS Іван Фролов знаходить нові форми та кольори, не притаманні для бренду. Декольте корсетних суконь та корсетів набувають форми розбитого серця. Бюстгальтер і трусики перетворюються на банти. З'являється новий орнамент авторства Вови Воротньова, який складається з кількох фігур — серця, тризуба та козацького хреста. Спідниці стають об'ємними. А лелітки додають виробам нового блиску.



Також колекція LOVE HURTS є першою, де FROLOV використовує винятково кристали Swarovski. Тепер FROLOV — це перший український бренд, що став Swarovski ingredient brand partner.


Діджитал-показ колекції транслювався наживо під час заходу Kyiv Art and Fashion Days у Нью-Йорку, де LOVE HURTS також була презентована фізично. Цього сезону FROLOV також покаже нову колекцію під час Міланського та Паризького тижнів моди.




























Comments


bottom of page