FROLOV представляє лукбук нової колекції
Нова колекція FROLOV задумувалась задовго до початку війни й, надумку Івана Фролова, «якщо бути відвертим, то вона зовсім не така,якою мала бути».
За кілька місяців колекція HOT COUTURE набула десяток нових значень, перевтілень і надихалась різними, інколи суперечливими явищами. Символікою українських вінчальних обрядів; еротизмом художників-примітивістів 20 століття; декоративним орієнталізмом 19 століття; українськими художниками, які належали до першої хвилі еміграції до Парижа в XX столітті; прихованою сексуальністю італійського кіно білих телефонів 30-х років. Всі ці теми швидко змінювались і були вже неактуальними за кілька днів.
Еклектичним був і процес створення колекції. Йому притаманні рисикінематографа та поезії сюрреалістів. Які визначальну роль віддавалимонтажу, та техніці колажу, де поєднувались непередбачувані речі, арезультат зовсім не нагадував першочерговий задум.
«Для створення речей наші майстри використовують безліч кутюрних технік, технологій, матеріалів, що ототожнює FROLOV з високою модою. Офіційно ми ще не є брендом haute couture, але з дитинства мені здавалась дуже дотепною гра слів: коли haute на слух сприймається як hot. В нашому випадку це не помилка, а іронія, яка найвлучніше описує незмінну стилістику нашого бренду – ми продовжуємо досліджувати сексуальність і створювати гарячі, відверті, але вишукані образи. Відтепер ми двічі на рік будемо випускати наші HOT COUTURE колекції під час кутюрного тижня моди, а також дві ready-to-wear колекції», – додає Іван Фролов.
Comments