top of page

Fashion Closet: Анна Осмехіна



Новою героїнею рубрики Fashion Closet стала засновниця та дизайнер бренду TTSWTRS Анна Осмехіна.


За дівчиною слідкує понад триста тисяч фоловерів, і ми — серед них: стримані образи з базовими пальто, трикотажем нюдових відтінків та базовими джинсами, відмінне поєднання люксу та мас-маркету — образи хочеться повторювати, не замислюючись.


Стиль Анни дійсно заслуговує на похвалу. Дівчина сміливо доповнює у свій щоденний гардероб тренди та завжди виглядає дивовижно. На ній чудово виглядають як вечірні сукні, так і спортивні костюми.


На знімках кожного свого образу Анна відзначає облікові записи брендів, щоб користувачі могли клікнути і перейти за посиланням. Fashion Talksss відібрав 5 речей Анни Осмехіної, які мають бути у будь-якому гардеробі.





Український бренд TTSWTRS продовжує розвивати тему майбутнього в одяз. Джерелом натхнення для колекції, що одержала назву Earth series, стали роздуми бренду про важливість людської спадщини на Землі. TTSWTRS пропонує версію того, як воно могло б дійти до наших далеких нащадків — переселенців на інші планети.





Наслідуючи принципи усвідомленого виробництва та споживання, TTSWTRS скоротили кількість одягу в лінійці втричі: у Water Series представлено всього 43 одиниці. Основні кольори колекції – аскетичний білий із вкрапленнями водних відтінків, чорний та бежевий.





Не обійшлося і без знакових для бренду комбінезонів: однією з найефектніших і найскладніших речей став комбінезон з лакованої шкіри з принтом, Також у колекції представлений комбінезон із принтом у вигляді оптичної ілюзії води всередині людського організму.





У TTSWTRS також входять культові боді, корсети, ліфи та шорти з ефектом «друга шкіра», сукні, oversize куртки та джемпери. Для колекції використовувалися найкращі тканини з Іспанії, Японії та Італії — шерсть мериноса, органічний коттон, легкий та міцний тайвек, плащівка, напівпрозорий біфлекс та шовк.



Також бренд TTSWTRS представив капсульну колекцію, головною темою якої став штучний інтелект. Лінійка отримала назву "AI Met a Woman". При її створенні дизайнерка уявляла, якою була б взаємодія штучного інтелекту з сучасною жінкою





bottom of page