ESTRO презентує нову колекцію
- Anastasia Poddubnaja
- 9 мая
- 1 мин. чтения
Бренд ESTRO презентував нову колекцію Spring — Summer 2025, яка поєднує в собі естетику міської розкоші та кидає виклик традиційному уявленню про доречність.
«Ми хотіли показати взуття, яке просто не захочеться знімати. Це взуття, яке не змушує обирати між стилем і зручністю. Це про впевненість бути собою з ранку до вечора», — поділилася команда бренду.
В колекції переважають невисокі підбори, ручне плетіння, принт під рептилію, та велюрова шкіра. Родзинкою літньої лінійки стали сатинові босоніжки, що поєднують в собі розкіш та вайб 2000-х.
Візуальна частина кампанії реалізована у співпраці з українським фотографом Денисом Манохою, відомим своїм відчуттям моменту, особливим баченням естетики кадру та тонкого абсурду. Його об`єктив зафіксував образи Estro у несподіваних локаціях, де взуттю, здавалося б, не місце.
Колекція доступна на офіційному сайті бренду estro.ua та в магазинах мережі
Comments