MOTANKA: новий дроп EROMIN Store х 1991 до Дня вишиванки
Бренд морських капелюшків EROMIN Store та етно-фешн бренд 1991 об’єднались та представили спільний дроп до Дня вишиванки. Нова колекція натхненна українською вишивкою та створена для популяризації етно-мотивів у повсякденному житті.
Новий дроп отримав назву MOTANKA і до нього увійшли капелюшки та хустинки з канви, прикрашені ручною вишивкою. Головним айтемом колекції став капелюх із лялькою-мотанкою.
Є повір’я, що робити таку ляльку можна лише з щирими почуттями та чистими думками, так як вона має потужну енергетику та оберігає від злих духів.
Мотанку на капелюхах власноруч створював дизайнер бренду EROMIN Store Євген Єрьомін. Під час виготовлення він вкладав у ляльку найсвітліші побажання, тому її можна вважати справжнім оберегом.
Вишивкою займалась команда 1991. Усі орнаменти створені вручну сучасними майстринями, пропагуючи шанобливе ставлення до культури.
У вишивці переважає зелений колір, що символізує життя, молодість та силу. Візерунки жовтого кольору означають багатство, достаток і радість.
Кожен з елементів також має свій символізм: ромби — родючість, хрестики — оберіг від нечистих сил, нескінченні орнаменти — вічність буття.
1991 ethno studio - перший український етно-фешн бренд, народжений із метою популяризувати та надихати українською традиційною культурою, інтегрувати етно-мотиви у повсякденні стильні образи.
Бренд використовує лише відтворену сучасними майстринями вишивку, пропагуючи шанобливе ставлення до автентики. Кожен орнамент вишитий вручну.
EROMIN Store - український бренд морських капелюшків, створений у Києві у 2021 році. Catch your own wave - гасло бренду, яке нагадує, як важливо бути на своїй хвилі і не зраджувати великим мріям.
Капелюшки є повністю унісекс-продуктом та покликані доповнити самобутність кожної людини. Створені з любов`ю до моря та пригод.
Comments