ELLE Ukraine випустили мерч з AISENBERG DENIM, який презентувала DOROFEEVA
У своїй співпраці бренд деніму AISENBERG і глянець ELLE – створюють символічний продукт із важливими для українців меседжами. Частина коштів від продажу колекції буде перерахована на потреби ЗСУ.
Наше минуле, наші зв'язки з древніми традиціями та родинним корінням завжди об’єднують і не дають нам зламатися. Українці з давніх-давен незмінно вкладали ці сенси та метафори в об’єкти образотворчого й ужиткового мистецтва. Зокрема, одяг переконливо свідчить, як майстерно й символічно українці втілюють свої заповітні думки в кольорах та патернах ручної вишивки.
Команда одеського бренду AISENBERG звернулася до музейних архівів, щоб віднайти малюнок-оберіг, притаманний для степової України. Розпис, що його наші предки називали «Дерево Життя», захопив і зацікавив дизайнерів бренду спільно з редакцією журналу, тож вони взялися досліджувати його значення. Символ Космосу, його зародження, росту, гармонії, безсмертя, своєрідної вісі, що поєднує різні світи. Символ невичерпних життєвих сил, вічного оновлення та відродження. Малюнок, який об’єднує минуле, теперішнє і майбутнє, визначає місце людини у Всесвіті. Під враженням від традиційних зображень з архіву Одеського обласного центру культури ми створили сучасний принт – наше новітнє «Дерево Життя», – і відобразили його у вишивці, яка прикрашає сумочку пауч з деніму.
Обрана вишивка має не лише символічне значення: вона характерна саме для степової зони України, зокрема для узбережжя Чорного моря – батьківщини учасників команди, що працювала над проєктом. Так, бренд AISENBERG народився у легендарній Одесі, а Надя Дорофєєва, яка стала обличчям колекції, – у Криму. Для Наді, яка постійно проводить благодійні концерти і допомагає Україні, так само як і для AISENBERG і ELLE UKRAINE, важливо втілювати творчі ідеї, присвячені традиціям, єдності, музиці й моді.
Дроп виготовлений переважно з деніму – головного матеріалу для AISENBERG. Серед основних моделей – величезна сумка-мішок, мініатюрна сумочка пауч, козирок і джинсова куртка. Ці елементи витримані в класичному синьому джинсовому кольорі, на якому вишито нитками лого глянцю: гармонійна палітра робить речі стильними і трендовими. Також колекцію доповнюють базові білі футболки: одна з вузлом marine knot (посилання на морську тематику, якою прошито ДНК бренду AISENBERG), а друга – вільного крою з написом #proud_to_be_ukrainian. Це ключовий слоган ELLE UKRAINE, яким редакція надихає кожного співвітчизника пишатися рідною державою.
Оновлені традиції, патріотичний дух і любов до України – цими складовими колекція пронизана наскрізь. Спільна робота зосереджена не лише на створенні одягу: вона передає глибокі почуття і нашу жагу до життя, збуджує культурну пам’ять і бажання творити нове прекрасне, розповідає про минуле, про мужність і дух перемоги, про вічне, важливе, бурхливе. Ця колекція – про кожного з нас.
Comments