top of page

TOTÉ стає преміум-лінійкою COOSH: Аліна Френдій про злиття своїх брендів



Український бренд одягу та аксесуарів COOSH та дизайнерський diffusion line ТОТÉ оголосили про злиття. Тепер ТОТÉ трансформується у преміум-лінійку та буде частиною COOSH. Нова лінійка отримала назву Select, розповідає засновниця бренду та фешн-інфлюенсерка Аліна Френдій.




“Я створювала COOSH і ТОТÉ у різні періоди свого життя, проте з однаковою любов`ю та амбіціями. Але для того, щоб продукт був якісний, потрібно повністю пірнути в нього та приділяти максимум часу. Тому я вирішила трансформувати бренд ТОТÉ у преміум-лінійку COOSH і не розпорошуватись, а повністю віддати всю себе новому проєкту”, - розповідає Аліна.



COOSH Select пропонує повернутись на початок століття, щоб поностальгувати за минулим та зробити це стильно! Головню темою нового дропу стала мода 2000-их, а відео кампейну зроблене за допомогою цифрової камери, яка задає вайб колекції. Водночас COOSH Select вдалось зберегти маскулінні силуети, які так любили в ТОТÉ. Нова лінійка має оверсайз-посадку та впізнавані елементи старого бренду. Тепер зірвати куш стало ще легше, адже усі дропи влучно поєднуються між собою.




До нової колекції увійшли: топи, сукні з бахромою, тренчі та костюми з вкороченими піджаками, які можна поєднувати зі штанами або максі-спідницями.



Особливий настрій дропу передають шкіряні куртки, які одразу повертають у минуле. Треба зазначити, що бренд особливо підійшов до створення однієї з моделей. Так, потертості на коричневій куртці створювались вручну, аби додати вінтажного стилю та зберегти оригінальність речі.




Усі айтеми створені у базових кольорах, притаманних бренду. Речі з COOSH Select доводять, що навіть через 20 років вони будуть актуальними, як ніколи.Придбати нову колекцію можна в Інстаграмі бренду, на сайті або в шоурумах у Києві, Львові та Тернополі.












Comments


bottom of page