Житня сила: нова зйомка BEVZA на пекарні



Колоски в колекціях BEVZA з першого дня створення стали знаковим символом для України. З моменту презентації колекції в Нью-Йорку у 2018 році вона стала бестселером. Сьогодні вони користуються ще більшим попитом, а прикраси набули абсолютно нового потужного значення. Колосок став символом, який об’єднує українців у всьому світі, втіленням жаги до життя та незламності українського народу.

З 24 лютого погляди всього світу прикуті до України, адже наша держава бореться не лише за власне безпечне майбутнє, а й за глобальне благополуччя світу. Саме це стало підґрунтям нової зйомоки, яка відбулася на території хлібзаводу «Кулиничі». Головною метою було привернути ще більше уваги до глобальної кризи, яка чекає на світ, а також розповісти про ціну, за яку сьогодні кожен із нас отримує хліб до столу.




«У своїй роботі я завжди наголошую на тому, що я з України, наскільки важлива наша земля і за що ми боремося. Колоски в колекціях BEVZA я створила ще у 2018 році. І зараз вони надактуальні, тому що право жити мирно на нашій землі, за яке ми боремося, безпосередньо пов’язане з цими колосками, з врожаєм пшениці, який дає життя не лише українцям, а й усьому світу. Тому у своїй сьогоднішній роботі я хочу привернути особливу увагу світової спільноти до цього, адже для багатьох країн найближчі роки залежатимуть від збереження наших колосків». Світлана Бевза, засновник бренду BEVZA.




«Сьогодні підприємство підтримує безперебійну роботу і щоденно забезпечує хлібом 9 областей України, а саме Харківську, Полтавську, Сумську, Київську, Чернігівську, Черкаську, Кіровоградську, Житомирську та Дніпропетровську області. Наразі працюють 3 хлібозаводи у Харківській, Полтавській та Київська область працює на повну потужність, що дає змогу щоденно матеріально забезпечувати вищезазначені регіони хлібом, виробляючи 450 тис. найменувань на добу.




З початком бойових дій багато співробітників переїхали в інші області України чи були змушені податися закордон. Однак виробництво працює на всю потужність, аби не скорочувати асортимент та випікати необхідний обсяг продукції. Ми намагаємося убезпечити персонал, проте кожен з нас, щоденно вирушаючи на роботу розуміє ризик.




Попри небезпеку, ми усвідомлюємо свою життєвоважливу місію для всієї України, адже для кожного з нас хліб – головний господар на столі. Наше головне завдання – щоденно випікати свіжий та запашний хліб, щоб люди мали змогу придбати його до свого столу, всупереч воєнному стану в країні. Наша мета – убезпечити свій народ та не допустити голоду в Україні». Кісіль Ірина Володимирівна, директор Київської філії хлібзаводу «Кулиничі».




«Ця історія висвітлює працю людей, які забезпечують хлібом всю нашу країну. Мені було дуже важливо передати цей дорогоцінний, неймовірний запах свіжого хліба з печі та шалену працю, яка зазвичай залишається за кадром, тому що в першу чергу артдірекшн для мене – це особисті історії, які я розповідаю». Антон Бєлінський, стиліст зйомки.