top of page

Анна Шаш прийняла участь у благодійному Fashion Talk



19 вересня засновниця бренду W8LESS Анна Шаш відвідала панельну дискусію дизайнерів під назвою “Як змінились модні вподобання українців за останні півтора року», модераторкою якої стала шеф-редакторка сайту vogue.ua Віолетта Федорова. Організатором івенту виступила засновниця благодійного фонду «United for freedom» Ірина Адоніна. Для благодійного аукціону Анна презентувала три футболки з колекції #Розквітай, розробленої в співпраці W8LESS з ДонорUA та сукню. Всі представлені речі були куплені гостями івенту, а кошти перераховані до організації ДонорUA.


Про зміні з життя бренду з початку війни та висновки



“Війна змінила всіх. Щодо змін в компанії - треба розуміти, що бренд - це жива істота, в якій працюють живі люди. Ми всі сильно залежимо один від одного, це було зрозуміло це з часів коронавірусу. З початком повтомаштабної війни ми почали ще більше цінувати команду, а команда нас. Підтримка в складні часи ще більше нас зблизила. Для нас стало великою втіхою звʼязок з нашими клієнтами, яки писали листи до соцмерез. Сталася і переоцінка цінностей, ми почали вкладати більше сенсів в те, що робимо, зараз в нас кожна колекція стає найкращою.


Якщо казати про вподобання наших клієнтів - перший час після початку війни найбільшим попитом користувалися теплі спортивні костюми, футболки та базовий одяг і цей асортимент був основним довгий час. Ми робили знижки тим, хто цього потребував. Але з часом наші клієнтки захотіли одягатися більш привабливо. І от вже цим літом попиту на спортивний одяг майже немає, зате гарні сукні надзвичайно популярні. Видно, що українські дівчата бажають бути красивими.” - Анна Шаш.


Про благодійні колаборації та якість продукту



“Для нас якість та продукт завжди стоять на першому місці. Створюючи колаборації, ми перш за все створюємо продукт, який люди хотіли б носити, навіть якби це не була колаборація. Нажаль, зараз конкуренція за збори та донати вже є такою ж як і конкуренція за звичайні продукти та сервіси. Тому створюючи благодійні проекти ми маємо робити їх найкращими, аби досягти мети” - Анна Шаш.


Про колаборацію з ДонорUA



“Цій колаборації вже 3 місяці. І найкращим результатом для мене є те, що я зустрічаю на вулицях міста людей в футболках та сукнях цього проекту. А це означає не тільки те, що ми змогли зібрати гроші, а і те, що створили продукт, який люди носять” - Анна Шаш.



bottom of page