ЦУМ разом з Музеєм Івана Гончара представляють першу сувенірну колекцію



У межах цьогорічного артсезону команда київського ЦУМу відкрила вітрини, попапи та випустила нові пакети, натхнені колекцією Музею Івана Гончара та народною творчістю. Універмаг продовжує тему української культурної спадщини й народного мистецтва та презентує разом з Музеєм першу благодійну колекцію сувенірної продукції.


100% прибутку від продажу колекції буде спрямовано на збереження колекції Музею Івана Гончара та на відбудову України через державну фандрейзингову платформу UNITED24, що її ініціював Президент Володимир Зеленський.





У першому дропі, який став початком серії колекцій сувенірної продукції ЦУМу, представлені футболки, шопери, чашки в білих і чорних кольорах зі світлинами картин «Портрет дівчини у вінку» (1920—30 рр.) та «Козак Мамай» (1801—1900 рр.), листівки з репродукціями українських митців — «Родина Павла Петренка» (1941 р.), «Несе Галя воду...» (1984 р.) та «Голуби на пеньку» (сер. XX ст.). А також свічки з ароматами диких трав, кедра та квітів безсмертника, дикої ружі й півонії, що традиційно входили до складу українського вінка, та свічки з легкими нотами лісових трав, які споконвіків ростуть на українській землі: деревію, барвінку, мальви та любистку.




«Українське народне мистецтво дає нам важливий зв’язок з історією і водночас надихає сьогодні, зміцнює духовні сили для боротьби. Ми впевнені, що ця колекція сувенірної продукції стане прикладом доброї співпраці бізнесу й культурного сектору, додасть віри в те, що об’єднані ми обов’язково переможемо», — коментує Мирослава Вертюк, завідувачка відділу нематеріальної спадщини Музею Івана Гончара.


Перша лімітована колекція сувенірної продукції ЦУМу ексклюзивно представлена на поверхах універмагу та в онлайн-магазині tsum.ua.