Share Happiness: нова ініціатива бренду RDNT для допомоги підліткам-біженцям
Streetwear-бренд RDNT запускає ініціативу Share Happiness, яка буде реалізована за принципом «One for one»: коли ви купуєте будь-яку футболку на сайті, команда бренду передає таку ж креативним українським підліткам, які постраждали від війни. Головна мета — не лише забезпечити молодь одягом, а й поділитися з ними щастям у ці темні часи.
«RDNT створений як символ світла навіть в найтемніші часи. З турботою про майбутнє нашої країни — креативних підлітків та їхній ментальний стан — ми вирішили створити ініціативу Share Happiness. Ми поруч, щоб молодь реалізовувала себе без обмежень та комплексів», — розповідає дизайнер бренду Андре Тан.
Купити футболки та подарувати щастя можна на офіційному сайті rdnt.store.
RDNT — streetwear-бренд Андре Тана, який народився під час війни в Україні та транслює меседжі про незалежність, індивідуальність, свободу самовираження та жагу до життя. Абревіатура означає Radiant, тобто сяючий, променистий. Усі вироби унісекс і виготовлені з перероблених пластикових пляшок. Перша колекція, присвячена воді як головному елементу життя, вийшла у квітні 2022 року.
Comentários