"Вона надихає": Puma запустили кампанію для жінок, які рухають світ вперед



Спортивний бренд Puma анонсував кампанію зі співачкою Дуа Ліпою. Разом вони презентують проєкт “Вона надихає”: під керівництвом суперзірки Puma створюватиме контент, що має надихати жінок по всьому світу, — від інтерв’ю до подкастів.


Героїнями проєкту стануть жінки — серед них моделі Кара Делевінь та Вінні Харлоу. Вони розкажуть про свій шлях становлення, мотивацію та виклики, які їм довелося долати в особистому житті та кар’єрі.


"Обмін історіями успіху є важливою частиною зміни понять, особливо в сфері розваг та спорту, які, як правило, висвітлюють досягнення чоловіків, — коментує Дуа Ліпа. — Я вдячна Puma за те, що маю шанс розповісти свою історію та надихнути дівчат по всьому світу. Давайте покажемо разом, на що ми здатні!"



Головна місія кампанії — створити спільноту, в якій жінки обмінюватимуться історіями успіху, надихатимуть одна одну та відзначатимуть досягнення жінок по всьому світу. Це один з важливих кроків на шляху до гендерної рівності.


В Україні кампанію "Вона надихає" підтримають локальні амбасадорки бренду: співачка Аліна Паш, легкоатлетка Христина Стуй та срібна призерка чемпіонату світу зі стрибків у висоту Ярослава Магучіх.


Аліна Паш вже поділилася своїм баченням womenhood: “Мене надихають різні жінки: найближчі, найрідніші поруч; прохожі із рудим волоссям у красивих синіх пальто; сидячі в роздумах після роботи в метро чи у крутих асанах на йозі; талановиті на головних сторінках Apple Music чи Spotify... У мене велика родина, в якій дуже багато жінок: тіток, сестер, племінниць. Всі вони для мене такі особливі! Я справді кожну із них розглядаю як щось унікальне у цьому Всесвіті”.



В рамках кампанії на вулицях Києва вже з’явились плакати із зображенням дівчат та хештегом #вонанадихає.