top of page

INLY представили нову капсульну колекцію




Український бренд INLY представив нову капсульну колекцію. Вона стала рефлексією дизайнерки бренду Інни Грицик на всі ті події, які ми проживаємо сьогодні.


«Починаючи з 24 лютого кожен із нас дуже змінився, і щоб зрозуміти, як діяти й жити далі, треба було просто чесно поговорити із самим собою, — розповідає дизайнерка. — Сьогодні важливо розуміти, що дає сили й надихає, а що викликає страх і не дає змоги рухатися вперед. Ці почуття й роздуми ми намагалися показати, зокрема, й візуально, у рекламній кампанії до колекції. Її головна героїня ніби перебуває за склом, по той бік, а перед її очима розквітає надзвичайно мальовнича Україна з власними традиціями та історією».




Саме ці внутрішні діалоги й поєднали в колекції фірмовий мінімалізм INLY, виражений у низці жакетів, штанів і пальт з тонкої костюмної тканини, з виробами ручної роботи у вигляді колосків, що відсилають до нашого коріння. Так само різноманітність топів з високим горлом символізує нашу потребу у внутрішньому захисті, а практичний денім, з яким бренд працює вперше, демонструє здатність людини адаптуватися до нових викликів. За всю свою історію цей функціональний матеріал неодноразово засвідчував своє вміння переживати будь-які кризи та складнощі. Водночас для виробів колекції характерний необроблений край, що викликає асоціації з розслабленістю та легкістю. Їх сьогодні теж важливо впустити в наше життя знову.


Ключовою річчю колекції став довгий топ з вив’язаних вручну колосків, де складна фактура додатково підсилюється грою відтінків молочного, білого та кремового.










Comments


bottom of page