Бургунді, карамель і шоколадний у новій колекції взуття та сумок WILLO
Український бренд WILLO продовжує робити акцент на комфорт та універсальність у своїх колекціях. Цього разу фокус на зручних підборах, лоферах і актуальних сумках хобо і багет. У новій осінній колекції відмовилися від чорного кольору, натомість додали трендові карамельний, оливковий, шоколадний і бургунді.
“Колекція Everyday Essence – про баланс між комфортом та стилем. Не потрібно обирати щось одне. Тому основний акцент робимо на підборах 4-5 см, комфортних лоферах та трендових сумках. Кожна річ підійде для різних життєвих ситуацій: від прогулянок до офісних луків, від побачень до часу з дітьми. Не потрібно адаптувати гардероб, змінювати образи чи носити додаткове взуття в шопері на зміну підборам”, – зазнача засновниця бренду Альона Єфименко.
До нової колекції увійшли туфлі-човники у стилі 60-х, лофери, актуальні чоботи-труби, ботильйони, сумки хобо і багет, а також фаворити попередньої колекції – Wave BAG у нових відтінках. Також WILLO уже традиційно обирають якісні натуральні матеріали – замша, велюр, гладку шкіру і з тисненням.
Цієї осені WILLO відмовилися від чорного кольору. І зробили акцент на трендових у цьому сезоні кольорах – від карамельного і оливкового до зеленого і сливового. А також бренд вводить нову опцію – можливість обрати колір з палітри і зробити індивідуальне замовлення. Так, наприклад, ви можете отримати пару в червоному, чорному чи іншому відтінку.
Окрім цього, нова колекція представлена у ширшій варіації розмірів – від 35-го до 41-го. Але під замовлення доступні і 42-43 розміри взуття, щоб кожна жінка могла обрати найбільш комфортну для себе пару.
Придбати колекцію Everyday Essence можна на сайті бренду willo.com.ua або в Instagram - www.instagram.com/willo.ua
Comments